2008. október 31., péntek

Keszulodes Halloweenra





Ma este van Halloween es epp most kezdjuk el az alapozast a szobaban. Tegnap voltam a szokasos 25 cent/kancso sor helyen, de ra kellett jonnom, hogy nem tudok annyi sort inni hogy ugy nezzek ki mint egy jo kinizsis buli utan.

Most hasznat veszem vegre a jo kis otthoni palinkanak (koszonet erte ex-lakotars Akosnak), es megszegem az egyik legszigorubb szabalyt, miszerint tilos inni a koliban.:):) Majd holnap jon a reszletesebb beszamolo az elso igazi halloween bulimrol. Remelem fogok ra emlekezni...
Ma egyebkent jonehany orult volt, aki mar napkozben is jelmezben szaladgalt, az egyiket le is fotoztam. A tegnapi buliban is olyan arcok voltak, hogy el se hittem!


Most megyek, mert indul a palinkakor!








Happy Halloween!!!!!!!!!!!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Amíg nem olvastam és ki nem nagyítottam az első képet, azt hittem, Te vagy lilában beöltözve :D