2008. december 7., vasárnap

Csutortok esti sorozes+ penteki zarovacsora

Epp hazaertem a vasarnapi ebedbol. Isteni all you can eat-es kinai kajalas volt, ahol rengeteget ettem, igy csak fekszem az agyon es blogolok. Az utobbi napokban mar egyedul maradtam a szobaban, mert kedd kornyeken elment az utcso szobatars is. Idonkent jo, hogy egyedul vagyok, mert legalabb nem kell allandoan fulhallgatoval a fejemet ulni a gep elott. De azert jo volt, hogy mindig volt itt valaki. Sajna most a heten mindenki tanult mint az allat, mert jovo heten vannak a nyelvvizsgak, es az egyetemi felveteliket is sokan most irjak. Az igazat megvallva nekem is volt eleg dolgom, igy nem nagyon unatkoztam.
Sikerult talalni egy jobb helyet csutortok estere, ahol szinten van a korabban mar emlitett 25 cent egy korso sor akcio. Kb 2 dollarbol kijottem aznap este, de a krimo olyan eszmeletlenul hideg volt, hogy kabatban voltam vegig. Nem volt nagy elmeny, de muszaj volt. Az egyik foton lathato a zenekar, akik 30 evesen egy EMO-s banda benyomasat keltettek (az enekes tiszta siman lehetne a tokio hotelben is) de kozben mai slagereket enekeltek Pinktol, Katy Perry-tol (lehet hogy nem igy irjak) es tarsaiktol. Az elozo mondat eleg hulyere sikeredett, de nincs kedvem kitorolni. A lenyeget megertitek, en meg mar felejtek magyarul!:)

A koreai gyerek egesz gyorsan jo allapotba kerult. A sorozees apropoja a kolumbiai gyerek bucsuztatasa volt. O meg csak 19 eves, igy elorement, hogy a masik kolumbiai gyerek szemelyijevel jusson be. Meg mindig furcsallom, hogy kerik az igazolvanyt belepeskor. Az enyemet mindig furcsan nezik, es mondjak is, hogy vigyem legkozelebb az utlevelem. Na persze, pont azt kene egy kocsmaba, amikor 25 centes sor buliba megyunk!!

A kepek:










Masnap jott a tanfolyam zarobulija, marha lehet bulinak nevezni egy olyan rendezvenyt, ami fel 8 es fel 10 kozott van, nincs alkohol, es szendvicsek vannak csak. A zenet egy kozepiskolas klasszikus zenet( vagy lehet hogy jazz volt) jatszo egyuttes szolgaltatta... Na mindegy, lenyeg, hogy ott volt a kulfoldiek tobbsege, es lehetett ingyen kajalni, meg mindenkivel fotozkodni. Foleg az azsiai csajok kattantak ra, en persze meg nem ellenkeztem.:) Vegre felvettem egy inget es egy normalis nadragot is masfel honap utan.









Remelem holnap egy igazi verengzos bejegyzest tudok kuldeni, mert lesz valami nagy muszlim unnep, es ilyenkor aldozatnak vesznek 2-3 baranyt, es levagjak. Olyasmi lehet, mint a disznovagas, de nem palinkaznak (nagy hiba!), es kozben valami imat mormolnak. Megkertem a Kasim-ot torok sracot, hogy ha van hely a kocsiban, akkor vigyen el, mert szivesen megneznem. Nem igerte biztosra, de remelem sikerulni fog elmenni veluk. Vegre lenne 18plusszos video a blogon:)

Munka ugyben meg csak annyi tortent. hogy egy ceg visszairt, hogy szeretnenek egy telefonos interjut csinalni. Kozben beszeltem az Amicis-szel is (o a koordinator), es mondta, hogy ne aggodjak, mert tuti lesz majd munka, csak hat itt is letszam stop van. Bar azt nem tudom, hogy miert nem akarnak valakit felvenni, aki ingyen dolgozna nekik egy evig. Na mindegy, varok, es kozben keresek ujabb helyeket, hogy hivogassa csak serenyen oket az Amicis!!!

Nincsenek megjegyzések: