2009. július 5., vasárnap

Vissza Cranbrookba

Nem tudom mennyire van mindenki tisztaban azzal, hogy mi is volt (van) Cranbrookban, de ez az a varos, ahol gimiben egy evig eltem. Most vegre a kozelben voltam, es gyorsan vissza is repultem meglatogatni Trish-t meg Alex-et, es a kozben szuletett ket kisgyerekuket. A ket kicsi igazi tunder volt, Elli 2,5 es Connor fel eves.

Nem volt annyira kozel meg Portlandbol sem, mert at kellett repulni majdnem a nyugati partra, mert Cranbrook British Columbiaban van. Mikor vegeztem a munkaval Portlandben, es elkoszontom mindenkitol, gyorsan Boston fele vettem az iranyt. Itt meg tartottunk a kis magyar csapattal egy bucsuestet New England-tol, es masnap hajnalban indultam is Calgaryba. Persze reggel 6kor indult a gepem, ezert jobb volt le sem fekudni, es kicsit besorozve kimenni a repterre. Par atszallas, es jo nehany ora varakozas utan a Calgary-i buszpalyaudvaron, odaertem Cranbrookba. Szuper volt ujra latni a szeretett kisvarost, es Trish-eket. Sajna csak 3-4 napom volt ra, hogy ottlegyek, de az legalabb intenziven telt. Az elmult kilenc evben tortenteket gyorsan kitargyaltuk, es utana igyekeztunk minel tobb dolgot bezsufolni abba a par napba amit ott toltottem. Alex-eknak eleg jol megy most a sajat ceguk, ami olaj es gazfurashoz ad tanacsokat.

Elso napom golfozni mentem Alex-szal, es ilyen csunya tajon sikerult jatszani. Mindig nagyon orul a fejem, ha elverem az amcsikat meg kanadaiakat golfban, ugy hogy iden meg csak ketszer jatszottam. Alex hobbi jatekos, de eleg surun jatszik, mert ott lehet a legjobban targyalni. A lenyeg, hogy utottem 4 part, es a 9 lyukon 44et jatszottam. Nem is rossz, ugye?



Este steak sutes, es persze sor, whisky es szivarozas meg sztorizgatas.
A masodik napon megkertem Alex-et, hogy menjunk el horgaszni valami kiraly helyre, es hat sikerult. Asszem a kepek magukert beszelnek...


Az egyik kocsi a sok kozul. Vegre vezettem is cabrio dzsippet, es nana hogy levettuk rola az ajtokat is. A bejegyzes vegen van is egy video, amint a ket orult pasi meglat egy oziket, es egybol uldozobe veszi. Trish este csak ennyit mondott rank: ASSHOLES...:)





Nem maradhatott ki a kedvenc hamburgeres ettermem sem Cranbrookban, ami jelentem meg mindig szuper hambit csinal.
Az utcso napra is marad adrenalin novelo program, de azert elmentunk a gyerekekkel jatszoterre, es vasarolgatni.
Itt eppen Trish lathato Connor-ral.
lent pedig Alex Ellivel
A quad-ozas sem maradhatott ki. Alex-ek haza egy hegyen van, es egy oriasi erdo mellett talalhato. Szuper jo kis utak vannak, es lehetett orultkodni. Elmentunk egy egy-ket oras quad-ozasra, es egy kozeli hegyteton pihentunk meg (ertsd: soroztunk).




Sajna csak ennyi idot tudtam ott lenni, de megerte a faraszto utazas, mert jo volt ujra latni Trish-eket.
A hazaut kicsit kalandos volt, mert a Bostonba tarto gepem ket oraval kesobb indult, igy lekestem az utolso Portland-i busz, ami ejfelkor ment. Ennek kovetkezteben az ejszakat a Logan repteren toltottem, es csak a reggel 6os busszal tudtam hazamenni. Persze nem aludtam csak a buszon ket orat, es utana par oraval indulhattam is New Yorkba, ami egy ropke 6 oras vezetes volt. Szerencsere tuleltem 6 tonna koffeinnel es taurinnal, es attettem a szekhelyemet New Yorkba.
Reggel lesz az elso munkanapom a Lloyds-nal, es mar kezdek izgulni is egy kicsit. Ma este megneztem, hogy hol is lesz az iroda. Meg most sem hiszem el, hogy Maki megy fel a 40edikre dolgozni, es a felhokarcolok tomkelegeben lesz a munkahelye fel evig. Igyekszem gyorsan feltolteni az elso hetvegen kepeket New Yorkrol.
A vegere egy kis videot tartogattam a ket orult dzsippesrol...:))

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Én tartottalak szóval, és ezért nem aludtál el :D