2008. november 18., kedd

Ma egy kicsit ujjitottam a blog kinezeten, mert kezdett idegesiteni, hogy a modulok nem fernek el rendesen oldalt. Ennek szelesebb az oldalso resze, igy nekem legalabb jobban tetszik!

FONTOS KERES: mar talaltam latogatottsag szamlalot, de ahhoz be kell irni egy nehany soros html kodot a program sorai koze. Ezzel nem is lenne gond, csak nem mondjak meg hova kell. Aki ert ehhez, segitsen mar ebben, mert gozom sincs (ez most olyan Fekete Pakos volt hosszu maganhangzok nelkul:) ). En a www.website-hit-counters.com -t valasztottam, de ezer masik fajta letezik. A google analytics-nek meg tudtommal nincs honlapra kiteheto szamlaloja.
LEGYSZI SEGITSEN VALAKI, ha akartok szamlalot latni!!!! Koszi!

Mar eleg jol haladok a cegek keresesevel, mert mar 20 korul jarok. Lassan kuldhetem is el, aztan jon a varakozas, es ti meg otthon szorithattok, hogy sikeruljon valami jo helyre kerulni. Ma emaileztem az egyik San Franciscoban levo szinten osztondijas sraccal (Zsoltival). O is ir blogot, es elegge bejon nekik a hely, ezert probalok en is egy-ket californiai helyet becsempeszni a cegek koze. Voltak szorfozni hetvegen(itt 0 fok van), hot-rod kiallitason(ami a discovery-n van az autoepitos musorokban)Hatha osszejonne.:) es medences apartmant is lehet berelni. Azert nem hangzik rosszul, ugye?

Az utobbi nehany napban uj elfoglaltsagot talaltam ki: suli utan haza, es egy-ket ora alvas! Isteni, tisztara mint az oviban regen!!! Meg kihasznalom ezt a nehany honapot amig megtehetem. Kozben meg gondolok a becsuletesen dolgozokra.:):)

Mast nagyon nem lehet csinalni delutan, mert tanulni azt nem fogok 5 oranyi suliban uldogeles utan.

Megyek vissza munkat keresni meg cover letter-t irni!

Nincsenek megjegyzések: