2008. november 22., szombat

Mara elkezdodott kiurulni a kornyek, mert szinte mindenki elhuzott haza az unnepekre. Tobbnyire csak a kulfoldi diakok maradtak itt, igy eleg csendesen telik a hetvege.
Nekunk csak szerdatol van szunet:(, ezert meg nem tudunk innen elhuzni, csak a jobbaknak van egy hetes szunet. A hulye kulfoldiek meg csak tanuljanak...

Egesz jol elvagyok az ittmaradt egy kazah sraccal. Ha megunom, akkor csak bedugom a fulhallgatot es elkezdek filmet nezni, vagy zenet hallgatni. Most szerencsere beteg, igy nem fekvozik reggelente :). Mondjuk eleg sokszor hallgat a BBC-n parodiakat, es akkor hangosan rohog fulhallgatoval a fejen, na es utana idonkent megprobalja elmagyarazni a poent. Mar probaltam parszor nem rohogni rajta, hogy talan abbahagyja, de meg nincs teljes siker. Ja, es csinaltam magamnak franciaagyat a szabad agyakbol, ami azert kenyelmesebb mint a regi, csak hat sokkal kevesbe van kedve az embernek belole reggel kikelni.

Tegnap a kivancsisag kedveert elmentem a housing office-ba, hogy nekem mikor fognak uj szobat adni. Sajna nem fognak, mert elore szoltam nekik, hogy dec. kozepeig leszek itt. Csak azert sajnalom, mert ahova a kazahokat attettek, ott sokkal jobb a tarsasag. Itt nincs semmilyen elet. Bar az se utolso szempont, hogy van egy bazi nagy szobam.

Ma megvettem az elso uveg whiskymet is, keszulve a hideg teli estekre. Sajna nincs hutonk, de szerencsere az ablakok kicsit hasonloak az otthoni panelokban levokhoz, igy az parkanyon megfelelo hutese van.

Majd elfelejtettem, hogy ma kinaiban ettem es a fortune cookie-ban ezt talaltam: GOOD NEWS IS ON THE WAY! Ha valaki tud valamit, akkor ki vele!!!! Nem akarok semmirol lemaradni..



Mara ennyit, mert megyek megkostolni a whiskyt es valami kolumbiai hazubuli is van keszuloben!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Kolumbiai hazibuli...
Udvozlom Pablo bacsikat! :)