2009. január 27., kedd

3ik het

Az elmult het egy kicsit lajtosabban telt, mint az eddigiek. A hetvegen most nem mentem sehova, hanem pihenes volt, meg idonkent elmentem setalgatni. Azert nagyon messzire nem mereszkedtem, mert -10 korul van nap kozben is a homerseklet. Holnapra meg 30 cm friss havat varnak. Nagyszeru!!

Azert elkezdtem elvinni a kinezett autot szerelohoz, de itt sem jobbak mint otthon. Eloszor egy rendes szervizbe vittem, de ok nem voltak szimpik, igy kovetkezett az ismeros baratja. A brazil srac mondta, hogy van egy honfitarsa, aki rendes gyerek, es hogy menjunk el hozza. Elmentunk, elmondtam (igen, baromsag volt), hogy mit mondtak a masik helyen. Masnap visszamentem, es mondta, hogy talalt meg rajta egy-ket hibat, es hogy mindjart leirja egy papirra. Itt egybol kezdtem gyanakodni, es kerdezgettem, hogy jo hogy baj van a felfuggesztessel, de pontosan mi. NA erre jott a rizsa. A legjobb az volt, hogy latott olaj foltot a kocsi aljan, de a kerdesemre, hogy az honnan johet azt mondta, hogy nem tudja, mert csak rapillantott. Fasza! Legalabb nem kellett fizetni semmit sem, mert abban bizik, hogy visszamegyek hozza.
Amugy a dolgok, amiket ki kell cserelni nem olyan nagy dolgok, igy majd szep lassan megcsinaltatom oket. Szerencsere Samantha a lakotars, tud felaron rendelni a postas kedvezmenyevel alkatreszeket, igy valoszinuleg olcson meguszom.

Ma megkotottem a biztositast a kocsira, es holnap viszem atiratni, meg befizetni az illetekeket. Remelhetoleg egyszerubb lesz, mint otthon es nem fog sok idom elmenni vele. Amint meglesz, majd kuldok kepeket!
A munka a heten kicsit uncsibb, mert nem igazan van mit csinalni. Inkabb csak alibi munkakat adnak, amit nem csinalt meg senki, mert nem volt ra ideje(vagy kedve). A masik ok, hogy hamarabb befejeztuk az elozo negyedevvel kapcsolatos dolgokat, es elkeszitettunk minden javaslatot a fonokoknek, hogy milyen bef.alapokat kellene milyenre kicserelni a modellekben. Meg varunk a valaszra, de azert szereztem egy-ket jo pontot azzal, hogy betettem egy-ket komplikaltabb excel fuggvenyt a tablazatukba, mint amit eddig hasznaltak. Nem kell oriasi dolgokra gondolni, mint egy makro, hanem csak "HA" fuggvenyek kombinaciojara egy masikkal. De ilyet meg nem csinalt nekik egyik gyakornok sem, igy meglepodtek.

A lakotarsakkal egyre jobban kezdunk osszecsiszolodni, es tegnap foztem is nekik gulyaslevest. Mindenkinek izlet, es nagyjabol olyan ize is volt, mint az igazinak. Egyedul az Eros Pista hianyzott belole... Vasarnap este Super bowl lesz, aminek alkalmabol szerveznek egy kisebb osszejovetelt itt a lakasban.

Vegre elmentem felfedezni a kikotot is, es megtalaltam a legjobb homar beszerzo helyet. Jol kifaggattam oket, hogy milyet, mekkorat kell venni, es hogyan kell megfozni. Sajna nem volt egy nagy kozos piac, mert itt a cegeknek sajat boltjuk van szerte a kikotoben, igy oda kell menni ha akarsz halat venni. Gyors fejszamolas utan kijott, hogy kb 10 dollarbol veszek egy kilot, ami egy szemelyre egy jo adagnak szamit.

Hetvegen bostoni tura lesz Petihez, aki egy masik osztondijas srac. Majd jon a beszamolo jovo heten es az ujabb fotok!

Vegul ket kep a kikotobol:



1 megjegyzés:

András írta...

Milyen autót vettél Géza? Egy tipust csak beleírhattál volna.(Vagy csak én nem láttam)