2009. január 19., hétfő

Sugarloaf - sieles

Roviden: Kib…ott jo volt a sieles!!!!


Kicsit kulturaltabban es bovebben: szuper volt, es nagy makom van, hogy a kollegamnak van egy hazi a kornyek legjobb sipalyajanal. A helyet Sugarloaf-nak hivjak(www.sugarloaf.com), es kb 100 km-nyi playa volt ott. Portlandtol kb ket es fel oranyira volt kocsival eszakra a kanadai hatar fele, ami meg turheto tavolsagnak szamit.
Penteken melo utan indultunk ket kocsival, es szerencsere a kollegano es a ferje mar a kocsmaban vart minket. Mondanom sem kell, tetszett ez a fajta hozzaallas. Az egyik kepen lathato is, hogy a pult folott tobb szaz korso log, amik meg vannak szamozva, es mindenkinek megvan a sajat korsoja. Tisztara, mint egy bajor kocsmaban!
A kicsike nyaralo 3 szintes volt, es teljesen fel volt szerelve. Kandallok, 4 halo, nagy erkely stb. Es mindez teljesen ingyen!

Reggel kezdodott a sieles, amit egy kicsit bearnyekolt a reggeli minusz 25 fok. A nap sutott, de ennyire meg sose oltoztem be sieleshez. 2 pulcsi, 2 sapka, 2 polo, annyira nem volt vices. Sarahnak(egyik kollegano) megjelent egy jo kis fagyas folt az arcan es egy 5 centis korben hofeher lett a bore. Vegre ilyet is lattam. A palyak elsoosztalyuak voltak, jo simak, lehetett nagy iveket huzni, es alig voltak. Kulon elveztem, hogy nem kellett a hulye snowboardosokra (Davidka es Szabi bacsi) varnom, amig egymas iveit dicserik.:)
A nagy hideg utan este johetett az iszogatas, ahol korrepetalast tartottam az amerikai, lengyel, brazil csoportnak. Tolem kellett megtudniuk, hogy a gold tequilat nem soval es naranccsal kell inni, hanem fahejjal, meg naranccsal. Eloszor azt hittek, hogy hulyeskedek, de aztan nagy sikerem lett. Persze utan kmeg elmondtam egy-ket sztorit is a magyar egyetemistak alkohol fogyasztasi szokasairol. Aztan lettem alkoholistanak elkonyvelve…

Hogy igazan megismerjen a hely idojarasi korulmenyeket, vasarnap egesz nap szakadt a ho, es vagy 20 cm esett a nap folyaman. Annyi pozitivum volt, hogy csak -10 fok korul volt, igy elvezheto volt a sieles es a friss ho jot tett a palyaknak.

A tervek szerint vasarnap este jottunk volna haza, de aztan ottmaradtunk hetfo delutanig. A lanyok nem akartak vezetni, es a hazigazdak se surgettek minket, hogy tunjunk el a francba a hazukbol…
Kovetkezett egy jo chilisbab es BBQ-s csirkeszarnyak vacsora, amihez fogyott a sor, bor, es a whisky rendesen. Mikor a hazigazda (Gary es Priscilla) meselt a szilveszteri bulirol, es elmondtak, hogy ejfelkor mezitlab elfutottak a sarokig (kb 100 meter egy iranyba) es vissza, egybol ravagtam, hogy ez nekem is megy. Kemeny fabol faragtak, Magyar gyerek mindent bir. Nehany kep meg is orokitette a hostettunket, es vegul meg 3an velem tartottak! Vicces volt, de majd lefagyott a labam, de megmutattam, hogy a magyar gyerek fasza gyerek es minden baromsagra ra lehet venni…
Osszesegeben nagyon orulok, hogy meghivtak Gary-ek magukhoz, mert jol osszebaratkoztunk, es szerintem fognak sok jo, es szep helyet mutatni nekem Maine-ban. Eddigi tapasztalataim teljesen ellentetesek azzal, amit Indianaban eszleltem. Itt sokkal kedvesebbek az emberek, es vannak normalis es kedves amerikaiak is.
Hogy viszonozzuk a hetvegi meghivast, kitalaltuk a lengyel lannyal, hogy a heten lengyel –magyar vacsorat csinalunk a sielos bandanak. Nekem persze a gulyasleves fozese jutott.
Vegul jojjenek a kepek:




























































Melyik az en labam???
















Technikai meg ideny eleji, de kolcsonzos leccel elmegy...




5 megjegyzés:

akos írta...

Hát ez azért elég jól hagzik!!! Kezdesz ráérezni az Amerika fílingre mi???

Látom,most is jó az idő kint :)

akos írta...

homár???????????

Áki írta...

lesz homar is. Vegre jo a mosogato az albiban, igy tudok majd fozni is. Napkozben nem tudok kimenni a halpiacra, de majd hetvegen kimegyek veszek egy jo nagy homart!!!

akos írta...

helyes, helyes :))

akos írta...

Mikor jön már az új infó????