2009. április 10., péntek

Breaking News

Sikerrel jartam az allaskereses soran, es felvettek a Lloyds bankhoz New Yorkba! El nem tudom mondani, mennyire boldog vagyok, es orulok neki!
Juliustol kezdek es decemberig leszek Manhattanben. Most csak annyit irok, hogy a Private banking reszlegnel leszek, es kicst hasonlo munkat fogok csinalni, mint amit Portlandben is, annyi kivetellel, hogy sokkal nagyobb volument fog erinteni. Szerintem biztos jo lesz, es sokat tanulok majd. Masreszt meg a New York-ba koltozessel egy regi alom valik valora. Benn fogok dolgozni Manhattan kozepen.

Csak gyorsan akartam kozolni a jo hirt, nehogy az ujsagbol keljen rola ertesulni!:)

Amugy rendben megerkeztem Washingtonba egy ropke 10 oras vezetes utan, es most keszulunk Ferivel az ejszakaba belemenni es unnepelni egy kicsit...

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Úristen, de jó!!! :)) Jaj, nagyon örülök, hogy ez így összejött Neked!!! wooo, remélem, meg is adtátok a módját az ünneplésnek!! ;)

Unknown írta...

Ez nagyszerű! :) Gratulálok!
A többi álmod is így váljon valóra!!!

Áki írta...

Koszi a gratulaciokat csajok! Az unneples sikeresen volt.:)