2009. április 8., szerda

Az elmult masfel hetben nem nagyon mozdultam ki Portlandben, mert volt eleg sok program estenkent. Hetfon fejezodott be a foiskolas kosarbajnoksag rajatszasa, igy lehetett menni meccseket nezni a krimokba. Az amcsik tobbsege teljesen meg van orulve a foiskolas bajnoksagert, es hazi meg ceges fogadasokat kotnek. Amikor nem ezeket a meccseket neztem, a szokasos esti kondizasok mentek.

Kedden este megvolt eletem elso kickball meccse. Ezt ugy kell elkepzelni, mintha baseball-oznal, csak egy medicin labda meretu gumilasztit rugsz. Ahogy hallottam ezt altalanos alsoban szoktak jatszani, de ujra divatba jott, es a hulye felnottek (magamat is ide sorolva) is elkezdtek megint jatszani. Ha sikerul belinkelek egy videot, hogy lassatok mirol is van szo. A csapatban kb 12en vagyunk, a tobbseg most jatszik eloszor altalanos iskola ota. Szerencsere a labdaba bikazassal nem volt gond, de azert kell arra figyelni, hogy nehogy elkapjak pattanas nelkul az ellenfel jatokasai, mert akkor a baseball-hoz hasonloan kiestel. Egy homerun-om volt is rogton az elso meccsen, ugyhogy jobb debutalast el sem kepzelhettem. Az elejen meg nem igazan vagtam mi a palya, de a nem focin nevelkedett amerikai mellett jol teljesitettem. A vegeredmeny dontetlen lett, de nekunk kellett volna nyerni. Becsuletre ment a pontozas, es a ket csapatnak persze, hogy mas eredmeny jott ki. A mi verzionk szerint egy ponttal mi nyertunk.
Ennek a sportnak is mi a vege? Gondolom nehez kitalalni, hogyha beneveztem. Happy hour az egyik portlandi kocsmaban. A jatek vegeztevel mindenki bepattant a kocsiba, es irany a pub.

A jatekot valahogy igy kell elkepzelni.


Azert neveztem be erre a jatekra, mert mondtak hogy tok jo kozosseg van, es lehet egy csomo fiatallal talalkozni. Egesz jol meg van szervezni, van egy facebook-szeru oldaluk is, ami ennek az un. social club-nak az oldala. Eggyel tobb dolgot tudok csinalni hetkozben, es kozben jo tarsasagban is vagyok. A sort, meg mar nem is emlitem.:)

Az utobbi hetekben elegge beindult a munka is. Kezdenek eleg szepen elhalmozni feladatokkal, de meg gyozom oket. Nem mondom, hogy nem tudnek bennmaradni minden este 7-8ig, hogy mindent befejezzek, es utolerjuk magunkat, de azert ezt nem varjak el tolem, es senki sem marad benn. Pervezio, de azt is elvezem, hogy idonkent a szarul mukodo dolgokat megprobalom rendbe tenni a cegnel. Leginkabb a "keszletegyeztetes" soran vannak ilyen hibak. En mar csak igy hivom, mikor osszevetem a banki kimutatast a mi szoftverunk altal nyujtottal es vannak hianyzo tetelek, meg barbar modon megoldott dolgok. Szoval igyekszem javitani a helyzeten, es szerencsere meg mindig tanulok uj dolgokat. Mar egyre tobb idot is toltok a Help deskesekkel a telefonon, es csodas dolgokra lehet rajonni. A fonok meg nagyon ertekeli, hogy ha hiba uzenet van, az Ékosz (vhogy igy ejtik itt a nevemet) nem a klikkeljunk az OK gombra megoldast valasztja, hanem kideriti, mi a baj. Egy honapja igy roviditettem le a 15 perccel reggeli letoltest 3ra. Kicsit sok szemet gyulemlett fel a progiban.

Jovo het elejere megint varhato egy kepes beszamolo, mert csutortok este indulok Washingtonba. Hat mar megint nem tudok egyhelyben maradni, de most megint hosszuhetvege van, amit nem hagyhatok utazas nelkul. Szabadsagbol keves van, igy menni kell. Sajna a bostoniak nem jonnek, mert nekik nincs szabadnap penteken, de mivel a tozsde nem lesz nyitva, ezert nekem szunnap van. Melo utan kocsiba pattanok, levezetek New Yorkba, ami alig 5 ora innen, ott felveszem Feri baratomat, es megyunk tovabb DC-be (meg 4 ora). A terv, hogy pentek reggelre odaerjunk, es vasarnapig ott kavarjunk a varosban.

Vegre itt is kezd tavaszodni. Mar nincsen minusz, es az utobbi ket hetben minden ho elolvadt. Sajna meg nincs 15-20 fok, mint otthon, de mar 10 fok korul rendszeresen van napkozben.


Es mar csak egy het, mire kedvenc lakotarsam, Akos meg Anita meglatogat. Meg mindig visszasirom a jo kis Also-Svabhegyis idoszakot, jaj de jo is volt az... Mar keszulok ra, es alig varom, hogy keblemre olelhesselek titeket!

1 megjegyzés:

Juhizs írta...

Ékosz Kedves, ha nosztalgiád van egy kis "készletegyeztetés"-szerű dologra, akkor ez ügyben tudunk segíteni Neked, akár tutin este 20 óráig is... ;-)
Élvezem a beszámolódat, még mindig nem tudtam visszaolvasni a régebbieket... de, ami késik, az nem múlik. M. néne