2009. április 15., szerda

Portland-i hetkoznapok

Reg volt, hogy hetkoznapi dolgokrol es tortenesekrol irtam.

Hetfo este elmentem eletem elso baseball meccsere. A Portland Seadogs jatszott, ami a Boston Red Sox egyik fiokcsapata. Hat nem ez lesz a kedvenc sportagam, mert europai szemmel nezve eleg unalmas. Kerdeztem a kollegakat, hogy miert szeretik a baseball. Valaszok: nagyon jo statisztikak vannak hozza, es el tudsz melyulni abban, hogy esoben, ha kettot hibazott a jatekos, es 4ikkent ut, akkor mennyi a valoszinusege, hogy homerun-t csinal. Aha, baromi jo!

Hideg volt, nem is voltak sokan kinn, igy mikor elfogyott a sorom, eljottem. Azzal se loptak be magukat a szivembe, hogy 5 dolcsiert mertek 3 deci sort. Talan majd egy Yankees meccsen nagyobb hangulat lesz, de legalabb a szabalyokat mar vagom. Maga a stadion nem tul nagy, csaladias, es eleg olcso. A jegyeket a cegben soztak ram, mert az ugyfelek kozott szoktak szetosztani idenyenkent tobb szaz jegyet, de a hetfoi meccsre maradt nehany.



Kedden megint kickball volt, ahol mar nagyon alaztunk es 5-2re nyertunk. Sajna megint amator voltam, es elfelejtettem sort venni a meccsre. Jovo keddre mar beirom a telefonba, ugy talan eljut a rovid agyamig, hogy miert is megyek oda. Nehogy azt gondoljatok, hogy csak en vagyok ilyen alkesz, mert az emberek ketharmada rutinosabb volt mint en, es sorrel a hatizsakban erkezett. Maine-ben ugyse lehet nyarig semmit csinalni, csak okokat talalni, hogyan lehet sort inni.


Ott figyel a dobo jatekos kezeben a piros pohar.



Bryan a magyar tanitvanyom meg nem eleg szorgalmas, mert mar vagy harom hete nem volt szo magyar tanulasrol. Szerdankent melo utan atmegyek az o cegehez, es ott dumalunk. Ma "rendhagyo" modon a kozeli ir kocsmaban tartottuk az orat. Lenyeg. hogy jokat szoktunk beszelgetni, segitek szervezni neki a magyar vakaciojat, es szervezunk kozos programokat. Most hetvegere is athivott egy barbacue partyra, ahova viszem majd Akosekat is (ok meg nem tudjak).

Ma volt az szja bevallas hatarideje is, persze hogy csak tegnap este kezdtem el megcsinalni. Kicsit bonyolultabb volt mint szamitottam ra, de miutan egy-ket orat eljatszottam vele reggel munkaidoben, kesz is lett. A CIEE altal favorizalt honlapra feltoltottem, majd 5 perccel kesobb hivott egy mexicoi telefonos leanyzo, hogy nem igazan ert mindent a papirjaimmal kapcsolatban. Jot dumcsiztunk, majd vegre felfogta, hogy diakkent kaptam a penzt, es nem munkavallalokent. Lenyeg, hogy adnak vissza 300 dolcsit, csak sajna az megy vissza a HAESF-nek:(
Samantha lakotarsam megint alkot. Ket hete fozott valami babfozeleknek kinezo dolgot, de jol odaegette, majd egeszen veletlenul masfel hetre ott felejtette a tuzhelyen a fazekat. Le volt fedve, igy gondoltam, hogy kidobta a bennelevo cuccot. 2 napja esett le neki, hogy nem! Jo kis szag volt, mikor levette a fedelet.:) Kesz ez a csaj, hogy lehet valaki ennyire idiota????
Most panaszkodok (annyira azert megse zavar), de valoszinuleg vissza fogom meg sirni New Yorkban ezt a nagy lakast es a lakotarsakat...

3 megjegyzés:

Örs írta...

És lehet csak úgy sörözni a parkban? Vagy hol nyomjátok?

A magyar tanitványt hogy szerezted? Cserébe fizeti neked a sört?:)

Áki írta...

Ha ilyen sorligakban jatszol, akkor nem foglalkozik feled senki, csak poharbol igyal. :))

A tanitvany a bostonhungarians levlistarol jott, es a nagyapja magyar volt. Es igen, mindig o szokott fizetni, mert hogy en szegeny K-EU-i vagyok szerinte.

Juhizs írta...

Bonyolultabb volt az SZJA bevallás, mint egy itthoni? Komolyan kérdezem...
Tudod, itthon is mindig azt mondják minden évben, hogy egyszerűsítik, ahogyan a Köztisztasági Hiv. is felkészül a hóra... ;-)